Ready for take-off! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Linde Schukkink - WaarBenJij.nu Ready for take-off! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Linde Schukkink - WaarBenJij.nu

Ready for take-off!

Blijf op de hoogte en volg Linde

16 Februari 2018 | Nederland, Zeewolde

Ruim een half jaar heb ik hier naar uitgekeken en er letterlijk naartoe gewerkt. Nu is het gewoon zo ver! Zo surrealistisch.. afscheid nemen van vrienden terwijl je je nog niet helemaal beseft dat je weggaat.. Zomerkleding inpakken terwijl het hier tegen het vriespunt zit.. Een fotoboekje meekrijgen met lieve berichtjes van alle dierbare mensen..

Ik heb nog niet eens voorbij de vlucht durven kijken, het alleen vliegen én overstappen is tot nu toe alles waar ik aan kan denken.

Of ik écht alles heb ingepakt blijft ook de vraag. Van wereldstekker tot universele gootsteenstop (grapje), van slippers tot fleecevest, van naaisetje tot zonnebril.. noem maar op en het zit in mijn rugzak!

Mijn eerste taal-barriere misverstand heb ik er zelfs al op zitten. Dat terwijl ik nog niet eens weg ben!
Tijdens het inchecken kwam ik erachter dat ik mijn vliegtickets geboekt had op mijn oude paspoort en dat ik nu een nieuwe heb.. Je raadt het al, STRESS!
Bij Qatar Airways spreken ze natuurlijk alleen Engels (met een accent). Dat in combinatie met een slechte verbinding is funest. In plaats van 'What is the date you were born?' 'What is the date you will board' verstaan, maakt dat het antwoord 'Tomorrow' niet helemaal is wat de man aan de andere kant van de telefoon verwachtte.

Ik vertrek morgen om 15:15 uit Amsterdam, stap na 6,5 uur over op Qatar en vlieg dan nog eens 4,5 uur naar mijn eindbestemming; KATHMANDU.

  • 16 Februari 2018 - 16:22

    Oma En Opa Schukkink:

    Leuk dit eerste berichtje terwijl je nog niet weg bent, zijn heel benieuwd naar je vlieg en wacht ervaring in Qatar, liefs en fijne reis.

  • 16 Februari 2018 - 16:51

    Brigitte:

    Goede reis Linde
    Maak er een mooie reis van met veel #genietenis moment.
    Tea you soon brigitte van Schooten

  • 16 Februari 2018 - 23:56

    Cherelle Versteeg:

    Nou lin houd die gootsteenstop goed schoon. Brengt natuurlijk veel viezigheid mee, moeten we niet hebben.

    xx Je liefste Cherelle
    *insert gagging noises*

  • 17 Februari 2018 - 12:27

    Tineke:

    Heerlijk om dit te lezen terwijl je onderweg naar je eerste bestemming Kathmandou bent. Mooi dat je al je eerste taalbarriere achter je hebt. Ongetwijfeld volgen er nog meer, maar ook die zal je overwinnen. Ik ben benieuwd naar je verhalen over de reis

  • 17 Februari 2018 - 12:56

    Anrie:

    Heej Linde
    Goede vlucht en heel veel plezier!! Genietze!

  • 17 Februari 2018 - 13:47

    Sandra:

    Hallo linde,
    Wat gaaf zeg!!
    Een hele goede reis en geniet van je avontuur , en lezen graag je belevenissen
    Gaat je goed en doe voorzichtig , groetjes marcel en sandra van Simon levelt
    ‘s-Hertogenbosch

  • 17 Februari 2018 - 16:29

    Anne-Fleur:

    Heey Linde!

    Supergaaf wat je gaat doen! Ik ken je van de basisschool en waren beste vriendinnen. Nu ik dit lees denk ik wauw, wat veranderd er veel wanneer je na de basisschool ieder zn eigen kant op gaat. Ik wens je heel veel plezier en succes deze reis! You can do it!

    Liefs Anne-Fleur

  • 17 Februari 2018 - 16:54

    Wieke:

    Wat een avontuur! Veilige reis, behouden aankomst en vooral heel veel plezier en zegen op je reis!

  • 17 Februari 2018 - 21:45

    Karin Meester:

    Wat super!!! Geniet zo veel je kunt ook heel spannend. Wat een ervaring

  • 18 Februari 2018 - 09:23

    Maaike:

    Heyy linde!
    Veel te lang niet gesproken maar wat een gaaf avontuur ga je aan! Heeeeeel veel plezier! Groetjes,
    Maaike

  • 18 Februari 2018 - 11:22

    Lena De Jager:

    Ha leuke Linde,
    Wat een fantastisch avontuur ben je begonnen. Heel veel succes en plezier, wijsheid en welbevinden.
    Life is a beautiful journey....
    Lieve groet uit Dordrecht. (Bitter&Real ;-))

  • 18 Februari 2018 - 17:20

    Oma En Opa:

    Hallo linde,
    We wensen jou veel kracht om jou missie waar te maken, zodat je daar later met trots op terug kunt zien
    Liefs oma opa

  • 21 Februari 2018 - 09:18

    Deirdre:

    Woehoe, daar ga je! Wat een avontuur en wat een start :). Ik kijk uit naar je verslagen en je foto's. Go, Linde! X

    Knuffel, Deirdre

  • 02 Maart 2018 - 22:48

    Herman Keeler:

    wat een moedig avontuur voor een meisje helemaal alleen!!

    ervan genieten en vooral het hooft er goed bijhouden. er zijn veel goede mensen, maar ook slechte met slechte bedoelingen !!! vertouw alleen jezelf voor 100%

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linde

Hii! Ik ben Linde en dit is mijn blog over mijn half jaar in Nepal en Sri Lanka ^^

Actief sinds 19 Jan. 2018
Verslag gelezen: 1273
Totaal aantal bezoekers 9799

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 30 Juli 2018

Dan door naar; Sri Lanka!

17 Februari 2018 - 28 April 2018

Mijn eerste reis alleen; Nepal!

Landen bezocht: